Gatemusikanter og Rawfood med egen vri.

 

På denne årstida kryr det av gatemusikanter i Oslo!

Det er en sjarmerende del av bybildet synes jeg…

…sjøl om ikke alt er like vakkert å høre på.

Denne karen med trekkspillet møtte jeg på i dag.

 

Jeg slapp en mynt i kofferten, og spurte om jeg kunne ta bilder.

Så vidt jeg kunne bedømme, var dette en som virkelig kunne å traktere trekkspillet!

 

For noen dager siden passerte jeg forresten en kar som spilte på flasker. Han hadde montert opp et stativ der han hadde mange flasker med ulikt vanninnhold. Jeg hadde ikke kontanter da, så jeg bare snikfilmet ham litt bakfra:

 

På veien hjem i dag stakk jeg innom en rawfood – kafe som ligger her i nærheten. Det var faktisk første gang jeg var innom der.

 

Jeg kjøpte en kakaobolle som jeg tok med hjem.

Se så fin eske!

 

 

Måtte jo dandere litt rundt lekkerbiskenen da!

Det var farlig godt, altså!

 

4 kommentarer
    1. Enig, han kunne trekkspill. Litt Paris egentlig. Oslo om sommeren er bare så nydelig. Desserten så superfristende ut. Det er viktig å kose seg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg