Gå for: “Snill Gammel Dame”-looken?

 

Jeg har to par briller…

Den ene er mørk og markert.

 

Den andre er litt mjukere og mindre synlig…

…men likevel fancy nok…

For den ene stanga er rød –  og den andre er grønn!

Litt uskarpt, fordi jeg har redigert det, men da synes jo ikke rynkene så godt!

(Frodith er fotograf!)

 

I går spurte jeg de unge standup – jentene om hvilken look jeg burde gå for på scenen?

Streng – eller litt mjukere…?

De gikk for den minst markerte;

Fordi:

“Da ser du ut som en snill, gammel dame!”

Vel…hmmm…

Da får jeg vel gå for “Snill Gammel Dame” – looken , da?

 

Jeg diskuterte dette litt med Frodithen da vi møttes på kafe i dag:

Og…

…hun sa akkurat det jeg ville høre:

“Du ser da ikke gammel ut med NOEN av brillene, Kari!

Vi ble i grunnen enige om at vi er veldig ungdommelige av oss, begge to!

Og…

…på Jaipur var det akkurat sånn koselig, stemningsfullt  lys som man får ungdommelig look av!!

 

De Ungdommelige Damene…

 

Det er alltid koselig å møte Frodithen…

Tenk at blogginga skulle føre med seg et slikt vennskap!

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg