Frisk kjøring, men jeg ble ikke redd!

 

Jeg er ikke så glad i høy hastighet, og er langt fra av dem som OPPSØKER fart!

 

Men…noen ganger dumper man jo bort i det lell…

 

Som for eksempel da fire damer nylig skulle spleise på drosje fra Arlanda flyplass til Stockholm sentrum…

 

Denne karen kunne å kjøre bil! Legg merke til den artige “framtoningen” som kjører foran oss!

 

Sjøføren kjørte innimellom ganske “Friskt”. Det vil si at han smatt innimellom der det gikk an, og han “leste” trafikkbildet veldig godt.

Det var ikke snakk om RÅkjøring eller uansvarlig kjøring!

 

En av damene i bilen ble litt engstelig…

“Slapp av, han der har full kontroll!”, sa Fay som satt foran.

Og jeg (som vanligvis ikke er så begeistret for “smettehitogditkjøring” i relativt høy hastighet) følte også det; så jeg bare koste meg!

 

Han var “King of The Road”…

….og da var det bare å nyte feriefølelsen, og kose seg med musikken!

 

“Stockholm Taxi!” (Ikke så lett å høre hva jeg sier her!)

 

2 kommentarer
    1. Det går fort på veiene der ja, jeg pleier kjenne litt på det når min datters samboer skal kjøre oss av sted…
      Jeg var i Stockholm i helgen jeg også, men i dåpsærend, og vi tok fly og buss, så det kjentes ikke så ille…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg