Frihetselskende, rotløs dame…det er meg…(Inspirert av Lady August)

 

 

 

Jeg så nettopp et maleri som Lady August hadde lagt ut bilde av på bloggen sin.

Hun har sjølsagt malt det sjøl – kunstner som hun er!!

 

Det er et magisk bilde synes jeg:

 

 

Har du sett noe så flott???

 

Og den lille øya som liksom henger under der…

…den fikk meg til å tenke…

 

Jeg er liksom litt DER altså…

… svever litt rundt uten fotfeste om dagen.

 

Jeg har ikke noe behov for å slå så veldig ROT akkurat…

…bli sittende dønn fast i noe…

 

Jeg trenger litt romslige rammer…

 

Men…jeg skulle gjerne ha hatt LITT mer fotfeste…

 

…så akkurat DEN saken må jeg jobbe videre med…

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg var innom bloggen hennes tidligere i dag, og så akkurat det bildet som jeg syntes var så fint… Glemte dessverre å nevne det da!! Det har jo vært akkurat sånn tjukk tåke her i Oslo i dag, som på bilde du står foran. Ordentlig tett og ekkel tåke, men nå har det årna opp seg 😊

    2. Fint både bildet av deg og det til LA (hun er superflink). Greit at ting ikke er helt “spikra”..men fint å ha noen rammer å forholde seg til også..litt av begge deler 🙂 Ting blir til mens man går..er det ikke det det heter da <3

    3. Du får nok “rotet deg til” litt mer etterhvert skjønner du, du vet jo hva du må gjøre 🙂 Så blir det så bra så 🙂 HER er stedet å gjøre det i alle fall tror jeg 🙂 Stor klem fra hjemvendt Frodith 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg