Fredag med Frodith …og en Freidig Fyr på trikken…

 

Nå var det nesten to uker siden Frodithen og jeg hadde møttes…

 

Faktisk hadde vi ikke snakket sammen, annet enn på melding, siden vi var i Fredrikstad på bloggertreff…

Abstinensene etter ei skravlestund med Frodithen begynte å gjøre seg gjeldende i begynnelsen av uka.

I dag fikk vi det til!

 

Vi havnet i Kaffebrenneriet rett ved Aker Brygge der vi har drukket kaffe flere ganger før…

Et bord for to ble dyttet bort til speilet…

…og så var vi klare for å fotografere (og dokumentere) begivenheten!

 

“Lille speil på veggen der…”

 

 

 

 

Frodith drikker bringebær-limonade…mmm…

 

Frodith har lært seg til å legge videosnutter direkte inn på You Tube…

…via mobilen…

 

Hun prøver å lære opp meg til å gjøre det samme…

Det er jo enklere enn å overføre alt til pc’en bestandig.

Bilder legger jeg ofte rett fra mobilen og inn inn i bildearkivet her på bloggen, men videoer strever jeg litt mer med.

Vi øvde litt på det med å legge inn video i dag.

 

Etter at vi var ferdige på kafeen, tok Frodith noen bilder av meg ute. 

 

Denne kjolen kjøpte jeg nylig på Lindex. Den var rimelig, og stoffet er nok ikke av beste kvalitet. Jeg har gjort en avtale med en skredder jeg kjenner, for jeg synes utringinga er litt for dyp. (Slik jeg står på bildene her blir det jo ekstra tydelig.) Jeg vil få heist den noen cm opp, og få sydd den inn noen cm i livstykket. Kjolen er både en tanke for sid og for vid.

Da jeg satt på trikken hjem, var det en godt voksen kar som freidig festet blikket midt i utringinga på kjolen…

…og han trakk ikke til seg blikket før jeg kneppet igjen den øverste knappen på jakka mi.

Jeg burde kanskje være glad for at det faktisk fortsatt finnes noen som synes det er verdt å “ta en titt”, men jeg syntes det var mer beklemmende enn smigrende i grunnen…

 

 

8 kommentarer
    1. Du ser jo råflott ut da. Ikke rart han glodde..

      Nå synes jeg disse datafolka hos blogg.no bør fikse et slags filter med automatisk avvisning av alle innlegg med @sexia.club. De kan øve seg på mitt her siden jeg også skrev ordene.

    2. Artig 😀 Sånne venninne abstinenser må der for all del unngå 😀 Ha en flott helg i Oslobyen. Her skal vi farte rundt i Luleå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg