Flødebolle uden Fløde i Birkerød!

 

Jeg hadde aldri vært i København eller Birkerød (Forstad til København) før…

 

Etter å ha lest veiforklaringa jeg fikk på Messenger, dro jeg i vei med friskt mot…

Det gikk relativt bra! Da jeg kom til Kastrup, skulle jeg ta metro til et sted som heter Nørreport…

 

Akkurat der ble det litt trøbbel…

…så jeg var innom plassen tre ganger før jeg skjønte hvordan jeg skulle komme meg videre til Birkerød…

 

“Fram og tilbake er like langt”, men man ERFARER…

 

Vel fremme i Birkerød, gikk jeg på en kafe og kjøpte meg en “flødebolle”…

Det var bare jug!

Fløden glimret nemlig definitivt med sitt fravær i den bollen!

 

Den lignet mistenkelig på en kokosbolle, men god var den uansett!

 

På filmen nederst i dette innlegget befinner jeg meg rett ved Birkerød kirke…

 

På bildet ser du fronten på kirka. Den fikk jeg ikke med i filmsnutten.

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg