Fargeutfordring fra Frodith: Flott dame i blått!

 

Midt i et fotgjengerfelt fikk jeg øye på henne:

“The Woman i Blue”!

 

Hun var iført klær i en aldeles nydelig blåfarge!

Både genseren, og buksa var i samme tone.

Rundt den smale midjen hadde hun et belte i samme fargenyanse.

Håret var halvlangt og bleket.

Blikket blått…

 

Jeg ble bare helt satt ut av synet!

 

Det virket ikke som om hun var klar over hvor flott hun var…

Hun utstrålte sjenanse…

…en forsiktig og litt nølende energi…

 

Ganglaget forsterket dette inntrykket…

Litt vaklende og ustøtt på relativt høye hæler.

 

Hvor skulle hun…?

Hva skulle hun…?

Fantasien min begynte å løpe løpsk!

Kanskje hun skulle i et jobbintervju?

(For meg er jo det en nærliggende tanke for tida!)

 

Jeg fikk lyst til å fortelle henne hvor flott hun var!

Men…gjør man sånt egentlig?

 

Det var på nære nippet at jeg gjorde det…

 

Jeg har selvfølgelig ikke noe bilde av kvinnen…

…så et bilde av meg i blåturkis kjole får duge denne gangen.

 

 

 

Med fotoredigerings-program går det an å jukse litt med fargene…

(som igjen fører til at noen rynker forsvinner uten direkte retusjering)

…slik at blåtonen blir nesten identisk med fargen hun hadde på seg.

 

 

Frodith har altså en farge-utfordring på gang:

Hemmeligheter avsløres!

 

 

Dette innlegget skrev jeg faktisk før Frodith kom med denne utfordringen. Så fant jeg ut at det passet fint inn. Litt på etterskudd er jeg, men Frodithen pleier ikke å være så veldig streng. Det er mest for moro!

 

 

 

8 kommentarer
    1. Heldige du, det passet jo helt perfekt. Og ikke minst heldig med at du kan retusjere litt. Om jeg prøver meg på det blir det null og niks tilbake 😀

    2. Så fin historie om dame i blått..hyggelig å fortelle folk at man syns det også, tror vel di fleste blir glade for det 🙂 Syns bildet av deg i blått var skikkelig fint også<3<3

    3. Så fint å høre om damen i blått, jeg tror hun ville satt pris på å høre det om du hadde fortalt henne det.
      Fin var du også i blått. Du kler den fargen veldig godt ♥

    4. du var skikkelig flott i ditt blåe antrekk du også,men det er innafor å si fra att en person er fin,jeg har fått hele 3 som har kommet bort til meg bare for å si att mine hjemmestrikkede kofter er fine,jeg ble smigret og glad jeg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg