Etter oppfordring fra Bunny Trash

 

Nylig skrev jeg et innlegg om

at jeg hadde fått et tips til innpakning av gaver.

Jeg beskrev hva det dreide seg om,

men viste ikke noe eksempel.

 

Da fikk jeg en kommentar fra Bunny Trash,

med ei oppfordring om å gjøre nettopp det.

 

Sjøl om jeg kan være svak for krimskrams, perler og blonder,

så synes jeg ofte at det enkle er det beste.

 

 

Dette er ikke akkurat veldig avansert,

men jeg synes det er litt stilig og tøft.

Dessuten noe de aller fleste får til uten særlig strev.

 

Både små og store barn (med “store barn” mener jeg blant annet meg)

synes det er stas med ballonger!

Det signaliserer jo fest og bursdag!

 

Jeg lagde noen “krøller” på gavehyssingen med denne tanga.

 

Så prøvde jeg å pynte gava litt mer

ved å sette på et klistremerke…

 

 

Egentlig syntes jeg den var finere uten klistremerket.

(Om du ikke ser hva det klistremerket er,

så kan jeg fortelle at det er en fugl som sitter på ei gren. 😉 )

 

“Less is more” er det noe som heter,

og akkurat her stemte det!

 

Uansett må man jo våge å eksperimentere,

prøve og feile når man holder på med slikt.

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg