Entusiasm!

 

Jeg er jo litt svak for sånne søte småtterier…

 

Sjøl om jeg egentlig ikke trengte disse…

…så falt jeg pladask!

“Entusiasm” heter de…

…og jeg ble veldig entusiastisk da jeg fikk dem i hus!

Se så fine, små boller! (De er 12 cm i diameter øverst.)

De ble kjøpt via nettbutikken til IKEA, og kostet kr 99,- for fire stk.

 

Jeg handlet litt annet småtteri også, men ikke flere “severdigheter”.

Frakta er ganske dyr hvis man handler bare litt, men jeg samarbeidet med en annen som også likte disse bollene. Vi kjøpte tre sett, og delte det ene settet. Da ble fraktkostnadene minimale!

Hadde jeg visst at de var så fine i virkeligheten, så hadde jeg kjøpt to sett.

 

Jeg ser vel ikke bort fra at det blir en aldri så liten “Bolle-forøkelse” etter hvert.

Dette er jo sånt jeg forbinder med  “Bæssmor-boller”.

Jeg ser for meg at jeg kan invitere, barn, svigerbarn og framtidige barnebarn på grøt eller suppe, eller dessert!

Det er litt ekstra stas at ikke alle bollene er like, synes jeg.

 

Før tok jeg meg av og til en tur til IKEA med IKEA – bussen.

Det lar jeg være nå…

Da er det så fint å ha mulighet til å ta en “Digital IKEA -tur ” i stedet!

 

Akkurat passe stor til en porsjon havregrøt…

…med solsikkekjerner, gresskarkjerner, mandler, honning og kanel på toppen…

 

Selvfølgelig smakte grøten ekstra godt i en slik bolle! 😉

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg