En Rekke torsdager på Rad?

 

“Livet skal være litt sprøtt.

Ellers blir det bare som en rekke torsdager på rad”.

 

 

Replikken er hentet fra filmen “Rumor Has It”.

 

Jeg har sett denne filmen på Cmore i kveld

Den var definitivt ingen højdare for meg.

Jeg fikk litt torsdagsfølelse av den…

 

Livet føles som en torsdag for tida.

 

Jeg venter på helga…

…som stadig blir utsatt…

…på ubestemt tid.

 

“Livet blir hva du gjør det til”.

Det er så sant!

Jeg vet det så inderlig vel…

 

Men akkurat nå føles det som om

jeg har slått røtter i torsdagen.

 

Dagen før fredag,

som er en dag full av forventninger.

 

Endelig fri…

…endelig helg…

 Fredag ettermiddag er mandagen milevis unna…

 

I dag spiste jeg middag på balkongen

for første gang i år.

 

Pai…

..med bunn laget av mandler og diverse frø.

Det har blitt en av mine “næringstette” favoritter.

 

Jeg varierer fyllet etter eget forgodtbefinnende.

I dag var det karbonadedeig, squash og champignion

i tomatsaus og fløte.

 

Karbonadedeigen var av norsk opprinnelse.

Fra Gilde…

I alle fall hvis det som sto utenpå pakka var sant.

Jeg er nøye på slikt…

 

Å fortelle hva man har hatt til middag,

er vel ikke en typisk torsdagsgreie…?

Men det er kanskje noe “torsdagsk” over det?

Lite originalt i grunnen…

 

I morgen er det tirsdag.

Det er spådd varmt…

…og sol…

 

Det skal bli godt…

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg