En liten glede…

 

For noen uker siden skrev jeg at jeg hadde fått en hyggelig beskjed.

Noe jeg etter hvert kom til å dele litt om…

 

Den lille gleden er nettopp det…

… liten altså…

 

…men representerer en stor glede!

 

I midten av oktober ble jeg bestemor til ei lita prinsesse!

(Mitt første barnebarn!)

 

Hun hadde det litt travelt, og ville slett ikke vente til i november.

Nesten tre uker før termin ville hun ut i verden.

Hun er frisk og rask, vokser og trives!

 

Det fine med at hun kom litt tidligere enn antatt…

…var at vi slapp den uroen som gjerne følger med når det drøyer et stykke over termin.

Det er jo alltid litt spenning knyttet til en fødsel.

 

Litt leit er det at koronaen har satt en stopper for at jeg har fått hilse på veslejenta.

Akkurat nå hadde det vært kjekt å bo i nærheten og hatt egen bil.

 

Men…nå er det jo slik at det har blitt veldig lettvint å sende bilder.

 

Noen videosnutter har jeg også fått, og det er koselig.

 

Så tenker jeg…

…at det blir ekstra stas den dagen jeg endelig kan få møte henne!

 

Jeg håper jo sjølsagt at det kan bli anledning til det før jul!

 

 

Kanskje lurer du på hvilken sammenheng bildet under har med denne begivenheten?

 

Jo, bildet representerer også en form for glede!

 

Gleden over å se vakre høstfarger…

…som speiler sin skjønnhet i et stille vann…

Jeg har ikke “jukset” med fargene her. Mobilkameraet fanget dem opp på denne måten.

 

 

 

7 kommentarer
    1. Et nydelig bilde!!!

      Og du verden <3 GRATULERER SOM BESTMOR!!! Gratulerer <3 Stas å få barnebarn rett og slett 🙂

      Håper dere treffes snart <3

      klem

    2. gratulerer så masse ,ja det er stas og jeg tipper du snart får treffe gojenta :=) det er jo langt til småguttene vår i Trøndelag og i februar ventes det en liten til i Trøndelag ,vi får ikke sett dem like mye som dei vi har nær oss her hjemme ,men kontakten til Trønderane er så absolutt tilstede alikavel ,bare å glede deg :=)

      1. Takk! :)Du er jo for “veteran” å regne på Bestemor-fronten. Ja, det er et stykke fra dere til Trøndelag. Stas med et nytt barnebarn i vente. 🙂

    3. Gratulerer så masse, Kari – så gøy! Koronaen stikker kjepper i hjula for sånne viktige møter… håper du kan få det til snart! Mange klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg