En klissvåt liten pike med lave sko!

 

Vel…så liten er hun definitivt ikke…

…men klissvåt var hun, etter regnskyllet som kom midt på dagen i dag!

Dessuten hadde hun lave sko!

Splitter nye var de også!

Jeg ba om en liten danseoppvisning…

…og fikk det!

 

 

Jeg vet jeg har sagt det før, men jeg er så glad for at denne dama bor i Oslo!

Ofte treffes vi bare en liten time, går en tur og/eller tar en kaffe og en “peptalk”.

Vi er slett ikke “enige om alt”, men vi kan prate om alt vi tenker på og er opptatt av likevel.

For ulikhetene mellom oss er også med på å utvide horisonten min føler jeg!

 

Nå ser det ut til at det ordner seg med et nytt sted å bo for min del!

Det er bare en liten formalitet som gjenstår før det er HELT sikkert at jeg får leie der.

Da havner Frodithen og jeg på samme kant av byen!

Der føles det som om det er litt “løsere i snippen”; akkurat slik som jeg ønsket meg!

 

Det handler jo sjølsagt om min følelse, men jeg opplever meg sjøl litt som a’ “Bygde-Borgny” her i området.

Dessuten kan jeg ha en tendens til å være litt plump, impulsiv og ubetenksom.

Jeg blir nok aldri noen pen og pyntelig “Vestkant-frue”! 

 

 

 

6 kommentarer
    1. ja hun ble våt i dag,det var lett å se,godt hun tørket opp igjen også da hi hi ,spennende med ny bosted igjen,håper du får bli der en stund no da,er jo litt slitsomt med all den flyttingen

      1. Det er i utgangspunktet for ett år! Lenger fram vil heller ikke jeg tenke. Det kommer an på hvordan det blir med jobb og inntekt framover også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg