En helg for og med kvinner: MpoWerU i Sandvika 27.-28. april!

 

Nå har du muligheten til å bli med på ei unik helg i Sandvika den 27.-28. april!

 

Det er Fay Skandsen som er kursleder.

 

Kurset foregår hjemme hos henne i villaen “Casa Blanca”.

 

Jeg er overbevist om at jeg IKKE hadde brutt opp fra “det vante” og tatt sjansen på å flytte til Oslo…

…om jeg ikke hadde kommet i kontakt med Fay. 

 

I fjor gikk jeg på Female Mastery hos henne. Nå går jeg på Female Leadership.

 

Fay har en sånn fandenivoldsk “Alt er mulig”- innstilling.

 

En kurshelg med Fay er en opplevelse som det er verdt å ta med seg.

Villaen “Casa Blanca” er verdt et besøk alene! Her er det en helt spesiell atmosfære.

Både Fay og mannen Øystein er noen kreative sjeler, og det bærer hjemmet deres preg av.

 

 

 

Nylig deltok jeg i et planleggingsmøte i forbindelse med denne helgen. 

 

I videoen under forteller Fay litt om hva hun brenner for, og hvorfor hun ønsker å holde kurs for kvinner.

Vi tok forresten to opptak!

I det første opptaket var jeg litt mer “Programleder”. Jeg fikk imidlertid hard medfart av Fay –  fordi det ble for mye “Kari Trestakk” og sidræve’ bygdekjerringtendenser!

(Fay har en fortid som programleder i RadiOrakel, så hun har en god del mer erfaring enn meg!)

 

Her er altså opptak nummer to – litt mer i Fays ånd! Hun tok like godt over hele regien, og det ble nokså løssluppent!

 

 

www.mpoweru.no

 

(Innlegget er ikke sponset!)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg