En god Venn har Bursdag i dag!

 

Og den vennen…

…det er sjølsagt:

Denne frøkna… 

 

Når jeg leter i fotoarkivet, finner jeg utallige bilder av Frodith, både alene, sammen med meg…

…og sammen med andre bloggvenner.

Vi har hatt mange lekne og morsomme stunder!

 

Hvorfor jeg velger å vise akkurat DETTE bildet?

Jo, fordi jeg ikke kan ha et nært vennskap med noen som bare viser ei “hurramegrundt og tjo og hei”- side.

 

Jeg trenger venner som er reflekterende, filosoferende, og som jeg opplever at jeg kan ha “De Gode Samtalene” med OGSÅ!

 

Frodith har både humoren og alvoret i seg…

 

Jeg liker veldig godt de lekne, morsomme blogginnleggene til Frodith.

Jeg liker OGSÅ veldig godt de mer alvorlige…

Hun har skrevet noen noveller og dikt, som treffer meg midt i hjerterota!

Ofte lar hun seg inspirere av andre (bloggere), når hun skriver, og hun har vært(og er) et samlingspunkt i bloggmiljøet.

Inkluderende og omtenksom det er ord som passer veldig godt på Frodithen.

 

Her er noen eksempler på skriveferdighetene hennes:

 

Skrittene i parken

 

Se deg ikke tilbake 

(Denne er en av mine absolutte favoritter i novellesamlinga til Frodith!)

 

Frodith ei som velger å se Livets Lyse Side(r).

Det betyr langt fra at hun fornekter at livet kan by på små og store utfordringer, både for henne og for andre.

 

Noen ganger, når jeg har hatt ei litt tung stund, har det hendt at jeg har sendt ei melding til Frodithen:

“Treffes i morra?”

 

Da har det ikke vært bare for å “Klage min nød”, (sjøl om jeg vet at jeg får lov til DET også dersom jeg har har behov for å “Tømme meg litt”…)

Det har først og fremst vært for å få fokuset over på noe annet, rett og slett ved å GJØRE noe koselig sammen med en god venn!

 

Gratulerer med dagen, Frodith! 

 

Jeg setter så pris på vennskapet med deg!

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg