Ei “Gromjinte” har bursdag!

 

Ja, hun kaller seg ikke “Gromjinte”…

Hun kaller seg for Fruens vilje.

Utenom bloggen heter hun Connie.

 

Hun er mild som en fønvind, men påstår at hun kan være rimelig sta!

(Joda, jeg tror henne!)

 

Jeg har møtt henne en gang…

Hun og mannen var på ferie, og bodde ett døgn på campingplassen i Elverum.

Da hadde jeg nettopp flyttet til Ilseng, så da var ikke veien lang til Elverum.

(Som er nærmeste sentrum til Øksna, der jeg vokste opp!)

 

Jeg husker da hun kom gående mot meg.

Litt forsiktig, men samtidig målbevisst.

Og så fikk jeg en god klem!

 

Vi hadde noen koselige timer der på campingplassen. Mannen serverte kjeks og kaffe, og vi damene skravlet!

 

Connie er en ivrig turgåer. Hun dyrker egne grønnsaker, og har mye kunnskap om naturens skattkammer.

Hun elsker å strikke, og har en tendens til å “gå bananas” i garnforretninger!

 

Jeg opplever henne som veldig ujålete, naturlig, raus og humoristisk!

Dessuten er hun omtenksom til tusen!

 

Jeg husker at hun fikk søstra si (som er en dyktig kunstner) til å lage et bilde til Frodith…

Det var så rørende å lese innlegget Frodith skrev den gangen!

Det innlegget finner du HER.

 

 

Gratulerer så mye med dagen, Connie!!!

Stor Klem!

Dette bildet ble tatt da vi møttes i juli 2016.

 

6 kommentarer
    1. tusen takk snilleste du :=) dette var en koselig overaskelse,og det var utrolig hyggelig å møte deg den gang,håper det klaffer en gang til en gang :=) bruker å innvitere noen damer på lunch på denne dag,men i dag er det fredag og styrketrening hos fysioterapauten hi hi

      1. Ja, jeg håper også at vi kan treffes! Jeg må få på plass dette med bosted i sommer. Dere er vel også mye på farten om sommeren. Kanskje er det enklest for meg å farte, for jeg har ingen andre å ta hensyn til i hverdagen. Kos deg! Håper noen varter deg opp litt – det er jo DIN dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg