“Du snakker for treigt på videoene dine, Kari!”

 

Fay Skandsen, som er kursholder og coach, er ikke alltid så “nådig”. Her er det ofte klar tale og “rett fra levra”!

Jeg blir litt snurt med det samme, og har lett for å gå i forsvar…

 

Men: Jeg trenger å bli forbannet og sur i blant…

…for da våkner…

 

…KAMPÅNDEN!!

“Je skar da fell vise dænna kjerringa!”

 

Så…

…nå har jeg lagt en slagplan.

Kunnskap får man aldri for mye av!

 

Det neste kurset jeg skal melde meg på…

…blir et SMILEKURS, tror jeg… 

Synes denne dama ser litt bisk og striks ut!

 

Slik kan også et filmstudio se ut…

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Spennende. 🙂 Synes du er behagelig å høre på jeg. Selv kunne jeg aldri i livet ha stått sånn og laget videoblogg, eller meldt meg på et slik kurs for den saks skyld. Jeg er kjempe sjenert når det gjelder å stå frem på det viset. Hadde nok daua om jeg var ung i dag og måtte fremføre et eller annet i plenum. Faktisk har jeg alltid sluppet unna det, også da jeg gikk på skolen.

      1. Da jeg var ung hadde jeg også “daua”. Jeg har stått på revyscenen, men da i en innlært rolle. Jeg turte ikke å improvisere, og var livredd for å holde taler! Nå utfordrer jeg meg sjøl ved å øve på å bli mer “På Direkten”. 🙂

    2. Godt med konstruktiv kritikk, det får en til å tenke. Men det er du som velger hvordan du vil ha det.. Du er rolig og kontollert, og jeg får med meg alt du sier. Lykke til med fortsettelsen i ditt stilige studio!

      1. Tusen takk! Ja, du har helt rett – og jeg skal ikke være en dårlig kopi av andre. Samtidig ser jeg verdien i innspill jeg får. Jeg kan sortere og finne ut hva jeg vil bruke av tips og råd. Noen ganger er det viktig å være kort og konsis – andre ganger kan man roe ned og legge vekt på at det skal være behagelig å høre på.

    3. Peis på du 😀 Dette var helt herlig flott 🙂 Nå er du skikkelig i gang 🙂 Blir spennende å se hvor du havner 😀

    4. Synes du er både klar og tydelig i “filmsnuttene” dine. Øvelse gjør mester vett du. Det er nyttig å høre på råd og konstruktiv kritikk, det gjør oss bare bedre. Samtidig må du finne din stil som er ekte og naturlig for deg. Dette går veien…

      1. Takk, Wenche! Veldig enig med deg i at jeg skal finne min egen stil. Samtidig tenker jeg at det å få innspill og konstruktiv kritikk er viktig for at man skal utvikle seg og komme noen skritt videre! 🙂

    5. Ikke skal man snakke for sakte og ikke skal man snakke for fort- det er ikke bare bare alltid, hvis man er en av delene 😛 Likte farten i denne videoen da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg