“Du er visst på campingtur, du, Kari?”

 

Frodithen ristet litt på hodet da vi pakket ut i går…

…og hun oppdaget hva jeg hadde tatt med meg i kofferten!

 

Kanskje ikke så rart?

 

Karis lille “Campe-hjørne”.

Kjekt at det er romslig vinduskarm på hotellrommet!

 

Plastasjetter, drikkeflaske, litt bestikk og oppvaskutstyr!

(Det er Zalo på den vesle flaska!)

 

Dette blir liksom kombinert hotell – og campingferie!

 

Jeg har med meg brødskiver også!

De får jeg oppbevare i kjøleskap nede i resepsjonen.

 

På denne måten er jeg ikke helt avhengig av å kjøpe lunsj hver dag!

Hjemmebakt lavkarbo-brød er godt!

 

Sær, sa du…?

 

Å ja, det er ikke fritt!

 

Frokosten her var forresten helt nydelig.

Vi fikk utdelt munnbind ved inngangen til spisesalen.

Spritautomater står det rundt omkring på flere steder!

 

Med andre ord:

Her er det meste på stell, både hos vertskap og gjester!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg