“Du a’ – din Grævlinggubbe!”

 

Hvilken sinnstilstand jeg er i, kan være ganske avgjørende for hvordan jeg oppfatter de som kommer i min vei…

…og motsatt selvfølgelig!

 

I går var jeg en tur på IKEA.

Rett etter at jeg var tilbake i Oslo sentrum, og hadde kommet meg av bussen, møtte jeg på en diger, morsk mann! I alle fall var det slik jeg oppfattet ham.

Dette var det jeg fikk lyst til å si til ham få sekunder etter opptrinnet:

 

 

I videoen forteller jeg litt om “dramaet” som utspant seg mellom ham og meg:

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg