Drøm om Edens Hage og Eventyrhus…

 

Nå bor jeg jo i Oslo…

Jeg leier ei lita leilighet…

…og snart skal jeg flytte til en annen leilighet…

…som jeg også skal leie.

 

Alt er nokså i det blå på mange vis…

…i mitt “nomadeaktige” liv.

 

Men…

…jeg har jo en liten drøm:

 

I går, da jeg var på omvisning  i en “Cottage Garden”, kom jeg i nostalgi-modus.

Da fikk nemlig drømmen om det vesle “Bæssmorhuset”, med den idylliske miniatyrhagen næring…

…igjen…

På vei inn i Eventyret…

 

Det er sjølsagt mest fornuftig å få seg ei lita, lettstelt leilighet på “Gamle Da’a”..

…jeg VET jo det!

 

Like fullt…

…så er det jo lov å dagdrømme litt?

Jeg har aldri fått mulighet til innrede et kjøkken…

Det har begrenset seg til et malingstrøk på eksisterende skap, og utskiftning av benkeplater.

 

Jeg er kanskje ikke så god til å se praktiske løsninger…

Langt mindre utføre det praktiske… 

I alle fall ikke i byggebransjen.

 

Men jeg liker veldig godt å velge stil og farger…

…og finne på små finurligheter…

 

Prikken over i’en eller hva man skal kalle det…

 

 

Kjerringa sitter på toget og drømmer seg helt bort…

Jammen bra at jeg hadde hele kupeen for meg sjøl…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
      1. Ja. kanskje det? Det kan jo være mange måter å få et sånt hus på. Kanskje det skjer på en måte jeg ikke i min villeste fantasi hadde forestilt meg? Så er DET også spennende å tenke på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg