Det var visst ikke så smart likevel…

 

Det er en tid for oppfinnsomhet.

 

Det dukker nemlig stadig opp utfordringer…

…som en følge av at mange butikker er stengt.

 

For noen dager siden løsnet plastputene på favorittbrillene mine.

(De som skal beskytte nesa mot gnagsår.)

 

Nå har jeg ikke sjekket om nærmeste brillebutikk holder åpent.

Jeg er i tvil, fordi den befinner seg på et lite kjøpesenter.

 

I mellomtida har jeg prøvd ut en lys idé jeg fikk…

 

Møbelknotter måtte vel være tingen?

 

 

Jeg klippet dem til, slik at de skulle være omtrent på størrelse

med plastputene som hadde løsnet.

 

Briller med møbelknottdempere…

 

Først kjentes det ganske bra ut.

Jeg var henrykt over hvor løsningsorientert jeg hadde vært!

 

Men…så begynte det å…

 

…klø!

 

Verre og verre ble det…

 

Jammen er det bra at jeg har flere par!

Den mest usynlige brillen min.

 

I morgen skal jeg sjekke om brillebutikken er åpen…

 

 

4 kommentarer
    1. God mrogen gode du 😀

      Hihihihi ja jeg tenker det kunne komme til å klø…. men du verden…. løsningsorientert er du 🙂 !!!

      Lag deg en fin fin søndag <3 Jeg er på vei ut døra til jobb 🙂 klem

    2. Hihi, jeg som syns du var sååå kreativ og løsningsorientert….! Vel – vi har jo ikke akkurat prøvd å lime på oss møbelknotter før heller da! God klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg