Det er veldig kjekt å kunne se hverandre når man snakker!

 

Så langt har jeg kun hatt tre video-telefonsamtaler i mitt liv.

To av dem med har vært med den yngste nissekusinen…

…og en har vært med Frodithen!

Faktisk debuterte jeg med sånn samtale på bursdagen min, for det var da Frodithen ringte!

Jeg har jo vært med på noen zoom-møter, men da har jeg brukt pc’en. 

Derfor er jeg veldig fersk på sånn mobil-videochat!!

 

I dag fikk jeg messenger – mld fra den yngste Nissekusinen:

“Passer det med en video-chat?”

 

Rett etter at samtalen har startet, oppdager jeg at nissekusinen er litt langt nede i bildet.

Sånt går jo ikke upåaktet hen hos meg…

Meg: “Kan du fløtta telefon litt? Du har kutte’ bildet rætt under haka!”

Nissekusinen: “Ja. selvfølgelig!”

 

Så var det ho som er så opptatt av at man skal feie for sin egen dør, da…

Litt ut i samtalen oppdager jeg nemlig…

 

…dette…

 

Det er kjekt med video-chat…

…men litt av poenget blir liksom borte når man bare viser…

…pannebrasken!

 

Nissekusinen sa ingen ting…

Noen er mer overbærende og taktfulle enn andre…

 

 

4 kommentarer
    1. Hehe 😀
      Jeg hadde en 3 timers videosamtale med en venninne. Men sånn ellers så kommer jeg ikke på at sånt finnes. Har brukt telefonen da, og gjort noen samtaler på gammeldags vis 🙂
      Godt muligheten finnes ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg