“Det er nok bæst at je sletter hele bloggen!”

 

Den tanken har mer enn streifet meg…

…mange ganger!

 

Det skjer helst på dager da jeg er litt tung til sinns.

Dager da sjøltillita er laber, og verden er et nokså stusselig sted å være!

 

På sånne dager har jeg lett for å bestemme meg for at jeg skal:

Begynne Et Nytt og Bedre Liv!”

Med andre ord:

Slutte med å gjøre så mye impulsivt og dumt!

Jeg skal vise meg sjøl (og verden) at jeg har tatt lærdom av alle sjølutviklingskursene…

…og av alle erfaringene jeg har fått.

At jeg klarer å etterleve alt det “Knupplure og Kloke” jeg formidler på bloggen min!

 

For å klare det må jeg jo legge alt “det gamle” bak meg…

…inkludert alle blogginnlegg.

 

Slette alle spor av “skampletter” og “feilskjær” skal jeg gjøre!

 

Da blir jeg mindre sårbar, tror jeg!

 

Men…dagen etter skinner sola…

…både utendørs…

…og inne i midt hode!

 

Slette bloggen…???

 

Å nei, det skal jeg så visst ikke!

Skrivinga gir meg jo så mye glede!

Jeg får utløp for skrivekløa mi.

 

Dessuten får jeg brukt mine kreative evner på ulike vis!

 

Selvfølgelig skal bloggen få bestå!

 

I hvert fall i overskuelig framtid…

 

27 kommentarer
      1. Takk!<3 Det var store ord. Jeg innser at det først og fremst ville ha vært et tap for meg sjøl. Pr i dag er blogginga er en kjær hobby, sjøl om jeg innimellom føler at jeg bruker for mye tid på det.

      1. Takk! Nei, det er og bare en tanke som dukker opp innimellom. En dag vil jeg antagelig føle at jeg er “ferdig”, men jeg tror ikke at det skjer med det første.

    1. Kloke ord du sier på videoen:-) kjenner meg mye igjen. Det går ann å “skjule” noen gamle innlegg hvis man føler det er noen innlegg man ikke lenger vil ha ute. Men hør på deg selv, og lurt å tenke seg godt om. Jeg vet jeg hadde fått ett stort tomrom uten blogg selv. Klrm

      1. Det er jo som jeg skriver i innlegget: At det er noe jeg kan tenke når jeg er litt langt nede på den mentale stigen. Jeg vet at det svinger. Det er ikke på slike dager at store avgjørelser skal tas. 🙂

    2. Bra innlegg og bra du fortsetter 🙂 Jeg syns du er veldig flink til å balansere åpenhet med sunn fornuft og at du er godt innafor det enhver som leser bør kunne akseptere.. Jeg tenker aldri på å slette bloggen min..men tenker av og til at jeg sikkert blir oppfatta (av noen) som en “sjøldigger” siden det er mye bilder av meg..men samtidig tenker jeg som deg…jeg må jo være “meg” på min blogg..og det er jo slike ting jeg liker å holde på med..<3<3

      1. Tusen takk! Jeg oppfatter deg ikke som sjøldigger i det hele tatt! Naturlig og flott foran kameraet! Jeg kan identifisere meg med deg og de klærne du viser. Du har korte lettleste innlegg, og ofte en lun humoristisk tone i det du skriver! 🙂

      1. Takk for det!:) Tanken på å slutte og slette kommer innimellom. Men…det skal i så fall være gjennomtenkt! Det dreier seg om mange innlegg, og uhorvelig mange timer foran tastaturet.

    3. Har tenkt mange sånne tanker selv i disse dager, å slutte å blogge. Men jeg ville ikke slettet noe. Grunnen er mer at jeg er så sliten at jeg kun orker å tenke og planlegge en time frem. Ja, er litt mørk nå, og det har vart i mer enn en dag. Så jobber for å komme meg litt ovenpå igjen. Er nok snart tilbake, selv om bloggen ligger brakk akkurat nå.

      Og godt du ikke slutter og sletter. Det er alltid kjekt å lese hos deg. Du er et lyspunkt med din ærlige og herlige fremtoning ❤

      Det ville blitt et STORT savn….

      Klem

      1. Tusen takk! <3 Har registrert at du ikke har lagt ut noe de siste dagene. Jeg har også latt bloggen ligge noen dager innimellom. Jeg har vel ikke hatt pauser på mer enn ca ei uke. Det er godt med en "Time Out" i blant. Trolig kommer det en dag da jeg finner ut at jeg er ferdig med bloggen i den formen den har nå. Det tar jo en del tid å oppdatere jevnlig. Jeg må føle at tida jeg bruker er verdt det – på ett eller flere vis. Jeg har jo ingen inntekt av bloggen, så det er ikke det som er drivkraften.

    4. Tøvsjura 😛 Impulser er kjempebra. Men fra impulser til overilte beslutninger, er det et lite steg 🙂 I denne ferietida sliter jeg med å være så ajour som jeg skulle ønske jeg kunne være 😀 Men jeg har slett ikke lyst å scrolle lista å ikke se snurten av Karidansen 😀 Klæm 🙂

    5. Verden forandrer seg. Vi kan dele alt. Og jeg tror ikke det har noe å si for noen jeg 🙂 Jeg fikk jobb på grunn av min blogg og min matglede 🙂 Ingen snakket om alle boblevidoer. 😀 Så jeg tror du kan slappe helt av jeg 🙂 klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg