Det ER ham!

 

Bloggvenninne Eva og jeg sitter i kinosalen og venter på at filmen skal begynne.

Den ene reklamen avløser den andre.

 

Plutselig er det noe som fanger min interesse:

Det er da helt utrolig som den skuespilleren ligner på…

 

…den ene sønnen til den eldste nissekusinen min!

 

“Vet du å han derre sku’spiller’n heter?

Nei, Eva drar ikke kjensel på fyren…

 

Et par dager senere har jeg besøk av den yngste nissekusinen og mannen.

 

Da kommer jeg på denne skuespilleren…

…som nesten kunne ha vært enegget tvillingbror til sønnen til den eldste nisskusinen.

 

Vet de hva han skuespilleren heter?

Da smiler nissekusinen:

“Det ER (navn på nevøen)!

 

Plutselig ble kinoreklame litt mer interessant!

Det er jo ikke akkurat hverdagskost å se slektninger på kinolerretet!

Her har jeg knipset et bilde fra filmen…

 

Om du klikker på linken nedenfor, kan du se reklamen jeg sikter til.

 

https://www.kreativtforum.no/arbeid/2019/09/motiverende-proteinbarer?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg