Desigual-dag med Frodith! (Og om å “Tilpasse armene sine”!)

 

Jeg har ikke så mange Desigual-plagg…

…men noen har jeg!

Frodithen har maaaaaange!

 

I dag var det foto-shoot igjen…

Dessuten var det Desigual-dag!

 

Etter at jeg kom hjem, husket jeg at jeg både har “skinn”jakke (som jeg kjøpte for to år siden) og ganske så ny veske i Desigual-design, men de sakene får bli med en annen gang!

 

Her har vi byttelånt litt! Jeg har boleroen til Frodith, og hun har hetta mi!

(Vi brukte fotostativet mitt, for å slippe laaaange selfie-armer!)

 

Her har jeg tatt armene bak (Tilpasset dem) for å unngå eksponering av…

…grevinneheng og Krittkvitt Flæsk!

 

Dette er for øvrig en “Jumpsuit”.

Morsom sak, men j…. upraktisk når man plutselig bli tissetrengt!

 

 

“Litt ABBA-aktig” sa Frodithen.

 

Nydelig bilde av Frodithen!!!

 

Og litt “Pippi Langstrømpe-aktig”!!

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg