Den Morske Molboen

 

I dag gikk jeg rett inn i den rollen.

Det var ikke første gang!

 

Dagens lille “vekker” kommer nederst dette innlegget.

 

Jeg lo godt da jeg så (og hørte) video-snutten.

 

Frodithen og jeg gikk en tur ned til byen i dag.

 

Strømpebuksa hadde jeg heldigvis plukket av meg før jeg gikk hjemmefra.

Jammen var det bra; for det ble “singlet” temperatur utover dagen.

 

Se så fint det var rett ved Akershus Festning!

 

I bakgrunnen her ser du en turkis “Fotograf&Frodith-blomst”….

…midt i alt det grønne, røde, gule og oransje…

 

Ved muren “vår”.

Her har Frodithen og jeg tatt mange bilder i løpet av de siste årene.

 

Så var det den vekkeren…

 

Jeg var nemlig brysk mot Frodithen;

og så glemte jeg helt å feie for egen dør.

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg