Den Lettlurte piken med Linhåret…?

 

Det er meg

I min higen etter en blank og fyldig hårmanke, er jeg nemlig nokså lett påvirkelig når x antall kvinner forteller om vidunderkurer som har utrettet mirakler med hårpryden…

I ettermiddag påførte jeg derfor håret et nyinnkjøpt serum. I følge produsenten skal det reparere pistrete, slitte hårtupper, og gi meg glansfullt hår på rekordtid…

 

Så…

…nå sitter jeg her og føler meg som en tenåring igjen…

Håret mitt ser nemlig j….fett ut!

 

Men EN ting stemmer i alle fall:

Det lukter veldig godt av vidunderkuren!

På sikt kan det jo hende at det skjer mirakler?

 

Serum, serum, SANNHETS(?)serum…?

 

I så fall er det ikke umulig at jeg firer på prinsippene, og skriver et innlegg merket “reklame”…

 

 

 

10 kommentarer
    1. Spennende å høre fortsettelsen 🙂 Om det blir noe forandring. Jeg håper jeg finner noe som tar vekk alt “bruset” snart jeg 🙂

      1. Ikke lett å bli kvitt bruset. I hvert fall ikke på mitt hår. Du har jo en tjukkere og sterkere hårtype. Jeg bruker verken føner eller krølltang/rettetang mer, men håret er så “fint” at det tåler nesten ingen ting.:P

    2. Jeg var i utgangspunktet skeptisk til sånne serumer, men for noen år siden, da jeg ammet junior, mistet jeg mye hår. Hos frisøren fikk jeg tips om et serum/middel som skulle hjelpe og det funket faktisk!

      1. Jeg mistet også mye hår etter svangerskap og amming. Men det gikk jo over etter ei stund. Det en ikke vet er om det er serumet eller om det hadde blitt bra av seg sjøl. Om jeg får bedre hår nå, så tror jeg det er serumet og sjampoen som jeg også kjøpte. Jeg har nemlig ikke mistet spesielt mye hår nå. Det er generelt tynt og skjørt.😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg