Den første i historien som har gått seg vill på Røros?

 

Den dagen jeg skulle på forestillinga “Elden” på Røros, uttrykte jeg en viss bekymring overfor dattera:

 “Je blir hente’ ætter forestillinga. Håper je finn att plassen vi har avtalt å møtes!”

Da fikk jeg følgende svar:

 “Du mor…Hvis du virkelig klarer å rote deg bort her, så tror jeg du er den første i historien som har gått seg vill på Røros!”

 

Men…

…på grunn av smittevern ble felt B (som jeg satt i)  dirigert i en annen retning enn den veien jeg hadde lært meg!

Da ble det plutselig ugreit, for det var rimelig mørkt! Etter ei stund skjønte jeg at jeg var på ville veier…

I slike tilfeller er det kjekt å ha mobiltelefon! Ved hjelp av instruksjon kom jeg meg noenlunde på rett kjøl igjen, og sjåføren fikk plukket meg opp!

Noen pioner kan jeg vel ikke skryte på meg å være.

Men…

….kanskje er jeg den første som har klart å gå seg vill på Røros?

 

 

Den “Villfarne” foran kirka! Alt er så mye mer oversiktlig i dagslys!

 

 

4 kommentarer
    1. Med min mangel på stedsans, så har jeg full forståelse for dette ♥ Jeg kan også gå meg vill på helt opplagte plasser.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg