Delikat design betyr en del!

 

Det er de nye Creme Fraiche-boksene til “Tine” et bevis på.

 

Jeg liker kornblomstene og de blå fargetonene på den nye.

Dessuten at det grelle, røde Tinemerket på framsida er skiftet ut med hvitt og blått!

Det hele har blitt mer harmonisk å se på.

 

Her er noen nærbilder av begge begrene fra ulike vinkler:

Jeg liker at litt av kornblomsten går over på det hvite.

Det mjuker opp og gir mer liv…

 

Nydelig…

 

Det røde Tinemerket er fortsatt med, men det er ikke så fremtredende som på den forrige emballasjen.

 

Noe av designet fra den gamle er beholdt.

Blant annet tre-skjea med creme fraiche, pyntet med “litt grønt”.

 

Innholdet i begeret er jo det samme, det er jeg selvfølgelig klar over.

Likevel synes jeg at den nyeste emballasjen er mer innbydende enn den gamle.

 

Flere av Tine-produktene har fått seg en “Make-over”.

 

Blant annet matfløten:

Lekkert…

 

Jeg har ikke noe eksemplar av den gamle kartongen.

Matfløte kjøper jeg nemlig ikke like ofte som jeg kjøper creme fraiche.

 

Jeg synes definitivt at også denne emballasjen er finere enn den gamle varianten!

 

“Under hvilken kategori skal jeg plassere dette innlegget?”

Det spørsmålet dukket opp i mitt hode nå. 

 

Jeg velger “Kultur”, for design kommer jo inn under det, ikke sant?

 

 

4 kommentarer
    1. du tenker du ,jeg er jo enige med deg,det nye ser bedre ut om det skal stå fremme på bordet :=) jeg for min del ser bare etter den laktosefri varianten,men om den også har fått nytt design aner jeg ikke :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg