“De er gode å ha på fanget! Prøv dem!”

 

Frodithen har tilsynelatende tiltrukket seg det meste av basselusker og virus de siste månedene.

Ikke før har hun kommet seg noenlunde på bena…

…så har hun blitt sjuk igjen…

…og igjen…

Sjøl om det ikke er noe alvorlige greier, så er det slitsomt å hoste og “snørre” nærmest i ett kjør!

 

Før jul snakket vi om å treffes og finne på noe i romjula.

Så trenger jo ikke det å være mer “avansert” enn å dra på en liten kaffevisitt…

…sitte i sofaen og pludre litt.

 

Mammaen til Frodith (som døde i høst) var veldig flink med hendene sine.

Blant annet var hun en kløpper til å sy.

 

De to nissene jeg har på fanget her, er koselige minner om Mammaen.

“De er gode å ha på fanget. Prøv dem!!”, sa Frodithen.

Så – da måtte jeg jo ta “barna” på fanget!

Nissene er utrolig forseggjorte.

Her er det mange detaljer, som har krevd både fingerferdighet og tålmodighet!

 

Frodithen “pyntet” i pysjamas og sokker med pongponger på…

(Jeg fikk lov å bruke pysj-bildet på bloggen) 

 

Jeg har sagt at hun må passe å holde seg god og varm på bena!

(For det fikk jeg alltid høre da jeg var lita!)

 

Da er det bra å ha et par solide ullsokker med pongpong-pynt!

 

4 kommentarer
    1. Da har jeg hatt besøk nummer 2 her, og innimellom der har jeg faktisk vært ute og spist. Slå DEN da! En kjapp time på Isabella. Men der var det litt kaldt, så jeg FOR hjem igjen så fort jeg kunne etter å ha spist 😀 Takk for besøket i dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg