Damer tar Da vel ikke opp Do-ringen…?

 

Jeg våkner av at ryggen kjennes litt stiv.

Madrassen i hotellsenga er over gjennomsnittet hard.

Det gjør det en smule utfordrende å finne ei behagelig sovestilling.

 

Det er grytidlig morgen, og fortsatt mørkt ute.

 

Jeg kjenner at jeg må tisse…

For ikke å vekke rom-kameraten min, lar jeg være å slå på lyset.

 

Jeg famler meg inn på badet, og dumper ned på doskåla.

 

“Au!” Stumpen har landet på kaldt og hardt porselen!

“Åffer i alle daer har a’ (navn på rom-venninne) tatt opp ringen?

“Ho står da fell itte og tisser?”

 

Dette er tanker som umiddelbart farer gjennom hodet mitt!

 

Damer gjør da ikke sånt?

 

Men…så innser jeg hva som har skjedd…

Når man er litt trøtt…

…og det er sånn passe mørkt…

…så er det fort gjort å bomme på blinken!

 

Jeg har satt meg på feil sete…

 

Altså på det setet der man kan rengjøre stumpen etter at man har vært på do!

 

Heldigvis har jeg ikke “gjort” noe…

…før jeg oppdager fadesen!

 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg