Cinderella – enkelt hytteliv med komfort…

Hun befinner seg bak en hvit, heklet “Bestemor-gardin”…

 

Dette er “Cinderella”…hun er et forbrenningstoalett, derav navnet.

(Cinderella betyr jo Askepott.)

 

 

Når man må gjøre et nødvendig ærend inne hos henne,

er det bare å legge et “kaffefilter” i metallskåla først.

Etterpå trykker man på en knapp,…

…det høres et smell…

…og så er alle “spor” fjernet…

 

Jeg har aldri før opplevd at det har luktet svidd etter at jeg har vært på do…

…men så har jeg heller aldri prøvd en Cinderella-do før.

 

Etter mitt syn er dette langt å foretrekke framfor “utedassen”…

…både nærmest luktfritt og helt fluefritt…

 

Riktignok finner man dette skiltet på døra…

…men det som befinner seg bak denne døra er veldig lite “dasspreget”…

Jeg har potte”på rommet”, men den har ikke vært I bruk.😉

 

 

Utenfor hovedhytta befinner denne krana seg.

Her får man friskt borevann!

 

Jeg “dusjet” ved hjelp av denne hagekanna i dag.

Det er hyttedusj her, men den trenger man jo ikke ta i bruk

når man bare skal oppholde seg på hytta i et døgn eller to.

 

 

 

6 kommentarer
      1. Om du skulle hatt hytte, “måtte” du jo nesten ha gått til anskaffelse av en “Vera” – s fremt det ikke var innlagt vannklosett på hytta. 😉

      1. Jeg hadde som nevnt ikke vært bort i det før. Det var veldig renslig og fint, for det var neimen ikke mye som ble igjen av det man “la fra seg”. Askeskuffen var ikke så stor, og den behøvde ikke tømmes i ett kjør heller. Tror nesten jeg hadde syntes det hadde vært litt skummelt å ha et slikt toalett i en bobil, men de har sikkert laget systemer som er noenlunde sikre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg