Cafe au eddik?

 

Etter at jeg hadde drukket kaffe i dag morges,

fant jeg ut at jeg skulle rense kaffetrakteren.

Det var absolutt på tide.

Den så nemlig ikke særlig delikat ut…

 

Eddiken funket bra.

Både trakter og kolbe framsto “nesten som nye” etterpå.

 

Etter middag fikk jeg lyst på kaffe igjen…

 

Men…det smakte definitivt ikke Evergood av den kaffen…

Denne havnet i utslagsvasken…

 

Neste gang kommer jeg garantert til å huske

å skylle gjennom trakteren med rent vann en gang eller to

etter at jeg har kjørt en runde med eddikblanding!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg