Bryte håndbak med meg sjøl?

 

Nei, jeg har ikke for vane å bryte håndbak med noen…

…så det er ikke desperasjon etter en “sparringspartner” som driver meg.

 

 

Men…

…siden jul har den ene skuldra mi vært kranglete.

Det har blitt gradvis verre.

I det siste har jeg våknet flere ganger i løpet av natta, fordi skuldra ikke har likt sovestillingen min.

 

Da jeg nylig kom over en artikkel om ei bok som heter: 

“Frisk skulder

 -mindre smerter, trygt og enkelt”

…var jeg derfor ikke sen om å bestille!

 

For et par dager siden var jeg på posthuset og hentet boka.

 

I tillegg har jeg kjøpt meg et par baller som er egnet til å bruke når man gjør en av øvelsene.

Ballene kjøpte jeg på nettet. Jeg fikk dem levert på dørmatta. Det kostet en drøy femtilapp, men jeg synes det er godt å slippe å gå mer i butikker enn høyst nødvendig nå for tida.

 

De hadde ikke turkise…”Valgets kval” sto derfor mellom rosa og lilla…

(Nei, det er selvfølgelig ikke likegyldig hvilken farge det er på ballene!!)

 

I videoen under viser jeg noe som gjør godt for den vonde skuldra mi.

Jeg ble overrasket over at dette hadde såpass stor effekt på smertene, i og med at det er framsida av skuldra som er mest vond.

Sjølsagt har jeg laget min egen vri på “øvelsen”, men det funker!

 

 

Kanskje “Romboide-trening” blir et nytt begrep heretter?😂😂😂

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg