“Bruker du slik kørj når du handler, hell mor?”

 

Ikke hadde vel jeg registrert at det var noen handlekurver som hadde “hjerte” på seg…

Men…

…Juniors skarpe fotograf-blikk får med seg de aller fleste detaljer rundt omkring.

 

Dette er en single-kurv.

 

Om man går rundt i butikken med en slik på armen…

…så signaliserer man altså at man er ledig på torget.

 

Men…nå er ikke jeg på kjæreste jakt mer…

Dessuten tror jeg vel ikke at det er blant reolene på Coop Extra at sjansene for å finne noen er aller størst.

 

Forrige gang jeg var på Coop’en gjorde jeg meg også uheldig bemerket.

Jeg klarte nemlig å rive ned ei flaske med olivenolje fra ei hylle i butikken…

 

Det ble et forferdelig klin…

…sjøl om flaska var merket med “extra virgin”…

 

Jeg synes forresten det er en artig idé med de kurvene.

 

Men…

…jeg holder meg altså til de vanlige, kjedelige…

 

2 kommentarer
    1. Jeg tror Coop eller Meny eller et hvilket som helst sted er like sannsynlig som Tinder eller annet 🙂 Men det burde gå bra med vanlig kurv også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg