Bra jeg ikke er Byråd

 

Tanken slo meg da jeg så på pressekonferansen

med (blant annet) byråd Raymond Johansen i dag…

 

Jeg er ikke utpreget tålmodig…

 

Ikke kan jeg beskyldes for å ha pokerfjes heller.

Ofte får jeg høre at jeg er litt for direkte…

 

Hvis jeg nettopp hadde redegjort for endringer vedrørende 

lettelser i smitteverntiltak…

…og deretter hadde fått spørsmål som:

 

“Er det greit å dra til Lillestrøm for å ta seg en øl?”

 

Tja…

 

..da er det nok en viss fare for at jeg hadde svart omtrent slik:

 

 

 

Så kan jeg jo bare ane hvordan hovedoppslagene

i VG eller Dagbladet hadde sett ut dagen etter:

 

“Byråden fullstendig ute av balanse”

“Byråden kom med brutalt angrep på pressen”

 

Den typen “berømmelse” kan jeg godt klare meg uten…

 

Så…

….det er definitivt bra at jeg ikke er byråd…

 

 

3 kommentarer
    1. Jammen godt ikke jeg er det heller!!!! Håper du har det fint i vinteren? Her har det både snødd og regnet i dag. Spennende å se hva vi våkner opp til i morgen ja.

    2. Hahahaha…. jeg kan heller ikke være byråd, for jeg hadde nemlig sagt akkurat det samme som deg….! Jeg skjønner virkelig ikke at folk kan få seg til å spørre så teit! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg