Billett-baluba

 

Rett etter at jeg flyttet til Oslo, kjøpte jeg meg et Ruter-kort:

 

Hver måned gikk jeg til Narvesen, eller Seven Eleven,

for å fylle opp kortet.

 

Dette var altså i 2018.

Den gangen hadde jeg ikke peiling

på hvordan jeg kunne installere apper på telefonen.

Det var nemlig noe nymotens skummelt

som jeg ikke turte å begi meg inn på.

Alt av billetter ble derfor kjøpt “på gammelmåten”.

 

Etter hvert har jeg blitt mer “avansert”

når det gjelder bruk av mobilapper,

men noen ganger får jeg meg en vekker…

 

Som for eksempel i dag…

…da jeg gjorde ei idiotisk tabbe…

 

I noen kaotiske, småpaniske minutter

var jeg overbevist om

at dette skulle komme til å koste meg dyrt…

I alle fall trodde jeg at jeg hadde gjort kål på noen hundrelapper,

og det bare på grunn av et tastetrykk.

 

I videoen under viser jeg hva som skjedde:

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg