Besøk av Junior… og Jomfru-tur på sparkesykkel!

 

Jeg har hatt besøk av den yngste sønnen min i helga.

Han har utdannet seg til noe som heter “Medie – tekniker” og har opprettet sitt eget firma.

Han tar altså på seg diverse film – og foto-oppdrag. Denne helga var han leid inn for å filme under en “Karaoke-Cup”(!) her i Oslo lørdag kveld/natt. Det er jammen mye rart som blir arrangert rundt omkring!

 

I dag tok vi en tur til Botanisk Hage.

Junior i kjent positur. Det er imidlertid film han liker aller best å jobbe med.

 

Lønnefrukt og skulptur av lønnefrukt…(her er det Moder’n som leker fotograf!)

 

Disse treskulpturene er nye innslag i Botanisk Hage. Flotte, ikke sant?

Ikke så lett å se kanskje, men her er det ei kråke som har plassert seg på et insekt-hotell.

 

Smart kråke! 

Jeg turte ikke gå nærmere, av frykt for å skremme den. Kunne jo ha zoomet da, men så langt rakk jeg ikke å tenke!

 

 

Junior ville prøve sparkesykler…

 

 

 

Jeg turte egentlig ikke…men så falt jeg for fristelsen likevel…

 

 

Det ga litt mersmak. Derfor prøvde jeg å laste inn en app slik at jeg kan leie meg en sparkesykkel i ny og ne…

Men, så fikk jeg det ikke til.

Kanskje var det en mening med det…

…altså at jeg rett og slett skal holde meg unna sånne farkoster…?

 

 

9 kommentarer
    1. Herlig å få besøk 😀 Spennende yrkesvalg, og midt i blinken for deg 😀 Men du altså, hjelm og kne og albuebeskyttere før du suser rundt på sånne farkoster 😀

    2. Du må lære seg å bremse først kanskje? 😂
      Har selv kjøpt meg en enkel sparkesykkel, men jeg venter på at små ungene mine komner før jeg tar den i bruk. Har ikke kjøpt hjelm enda men jeg børcjo være et godt eksempel for dem

    3. Jeg har ikke turt å prøve meg på sparkesykkel enda, men det ser jo veldig gøy ut da 😀 Kos med besøk også, og kunne dra på fotosafari, for det er jo så fint i Botanisk Hage.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg