Bemerkelsesverdig fenomen med høyre ben?

 

Jeg har et litt rart høyreben…

 

Eller kanskje det ikke er så rart?

Kanskje er det mange som har sånne ben?

 

Benet ser vel ganske “standard” ut i seg sjøl…

 

Men det venstre benet mitt er ikke likedan…

 

Så jeg er i alle fall ikke lik på begge sider…

 

“Nei, det er det vel ingen som er!”, tenker du kanskje?

 

Det hadde unektelig sett rart ut med to høyreben, jeg skal være enig i det!

 

 

Har du sånt høyre (eller venstreben) også?

 

Kanskje jeg ikke er spesiell…

 

…i det hele tatt??

 

Faktisk bare fullstendig…

 

…normal?

 

 

8 kommentarer
      1. Da er DU litt uvanlig, for det er to stykker som har skrevet at de er som meg! 😉 Jeg er jo glad i å danse, så litt “Rockefot” har jeg nok! 🙂

    1. Tror jeg er for “lat”, finnes ikke noe bevegelse i noen av mine bein. 😂 Men jeg har noe sånn som Annebe sier, litt stivere i ene enn den andre. Som med hendene. Klarer ikke samme med venstre som med høyre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg