Beauties i Birkelunden!

 

Vel…

Det var kanskje en liten overdrivelse…?

Når sant skal sies, så skrev jeg det mest fordi jeg skulle få til et bokstav-rim i overskrifta her…

Men…vi gjorde jo så godt vi kunne for å se fjonge ut, Frodithen og jeg, da vi møttes til en aldri så liten fotoseanse i Birkelunden i dag!

Heter det forresten i lunden eller lunden?

Det heter i hvert fall Hamar og i Elverum, uten at jeg har noen logisk forklaring på akkurat det fenomenet.

 

Diva-nykker?? Jeg…??

 

Selvfølgelig ble vi litt frosne…

…så hva var vel mer naturlig enn å ta en tur til kaffebrenneriet og spise kaldgrøt med havre og chia?

Damer for sin hatt!

 

Til slutt ble det en tur til Storo-senteret, nærmere bestemt til Cubus!

Der var det “Ta tre, betal for to” som gjaldt.

To eyelinere og en skygge!

 

Strømpebukser…

 

Jeg liker godt disse!

De er nemlig så stramme at fettputene jeg har rundt knærne fordeler seg jevnt utover.

Jeg får rett og slett smekre ben i dem. Det er lov å jukse litt, ikke sant?

 

Frodithen handlet også sånn “Ta tre betal for to”.

Vi ble enige om at dersom vi hadde handlet enda mer av den sorten, så hadde vi antagelig spart mer penger enn vi hadde brukt!

 

Frodithen tok også en “Ta seks og del på to”!

Hun kjøpte nemlig en pakke med noen slags pads som man påfører sminken med.

 

“Slike vil je å ha!” I det jeg er i full fart mot hylla der padsene ligger, blir jeg tilbakekalt:

“Kari, du trenger, vel ikke det? Vi kan jo bare dele de jeg har kjøpt!”

 

Se så fine!

 

Jeg har allerede prøvd den i offwhite! Den fungerte veldig fint!

 

Det er en skikkelig vitamininnsprøytning med sånne dager!

Frodithen kalte det  “Kalorifattig lørdagsgodt”  i innlegget hun la ut på morgenen i dag.

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, vi fjonget oss skikkelig i dag 🙂 Blir så fine atte 🙂 Jeg har lagt ut kåpebilder nå. Og det er jammen meg masse fine bilder denne gangen. Rett og slett fordi vi ER fine kanskje? 😀 Takk for i dag <3

    2. Her var Del II, eller Del I ,, ikke vet jeg – men en av to deler i Oslos berømte fotoseanse, som denne gang utspant seg et sted jeg tror jeg ikke har vært 😀 Men flotte modeller og en herlig dag skjønner jeg 😀 Da er alt perfekt, særlig når det toppes med litt shopping 😀

    3. Så fine bider, og så gøy med shopping og ny sminke. Jeg vet ikke hvorfor, men fikk litt Sonja Henie feeling de to første bildene- du manglet bare skøytene. Du såg flott ut. 🙂 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg