BarBarista i Bergen! (“Paraplystedet”)

 

Jeg tror ikke det er så mye som er helt tilfeldig.

 

Da vi spiste avskjedsmåltid med Kjersti (Min Matgale Verden) i ettermiddag,

nevnte Frodith og jeg at vi hadde drukket kaffe på et spesielt sted i går kveld.

“Var det paraplystedet?” spurte Kjersti.

 

Det var det ikke…

…men da vi skulle gå tilbake til hotellet nå i kveld, gikk vi inn i feil gate.

Plutselig fikk vi øye på et særdeles fargerikt lokale!

 

Da vi gikk inn, oppdaget vi at taket var fullt av…

…paraplyer!

Vi hadde “tilfeldigvis” havnet på “paraplystedet”!

 

 

Her var alle flater dekket av kunst/dekor i ulike former.

 

Doene lå i underetasjen.

 

Ingen tvil om hvor dametoalettet befant seg!

 

Nysgjerrig som jeg er,

gikk jeg for å se etter om det var en tilsvarende tegning

ved inngangen til herretoalettet.

Det var det ikke, men jeg syntes å skimte

tegninger av lettkledde damer oppunder taket der inne…

 

 

Dette er innehaverne av BarBarista.

Ingen tvil om at disse folka har humor så det holder!

 

Da vi hadde sittet der med kaffekoppene våre ei stund,

dukket de opp “live”.

De plasserte seg i “tronstolene” som sto ved veggen

på motsatt side av der vi satt.

 

“Kari, når vi blir pensjonister kan vi lage oss et sånt sted som dette!”

Frodithen fikk stjerner i øynene bare ved tanken.

 

Dette var virkelig et originalt, morsomt og koselig sted å besøke!

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg