Bæssmor på Blankholka

 

“Noen” skriver om “Kjekk norsk ungdom”

Andre er kanskje litt mindre bråkjekke…

Skal selvfølgelig ikke nevne navn på Den Mest Bråkjekke…

 

Man henger jo ikke ut en sine beste venninner,

gjør man vel…?

 

Men altså:

Her er et bilde av dagens realiteter :

Bæssmor med brodder på blankholka…

 

“Noen” skulle absolutt ha meg til å løfte på benet, balansere…

…altså nærmest posere

Akkurat som om jeg skulle leke “modell”, liksom??

 

Under sterk tvil lot jeg meg omsider lokke…

…men bare i ett lite sekund…

…akkurat lenge nok til at “noen” fikk knipset et bilde…

 

 

Ikke verst at vi kom oss helskinnet rundt Sognsvann i dag…

Isen lå tjukk, og flere spaserte midt ute på vannet…

 

Sånt gjør ikke bestemødre med brodder på bena…

 

PSSST!

(Vil du se en mer polert og blankpusset (i litt annen betydning) versjon av dagens opplevelse

kan du ta deg en tur innom HER…)

 

8 kommentarer
    1. Ja fysøren så glatt altså.. lurt å ha brodder da.. har ikke det jeg.. Blei jo fine/gøyale i farta bilder det her.. Vet hvem den bråkjekke er..hehe.. Fin romjul videre til deg <3

    2. He-he, ja jeg er liksom Solan Gundersen så det holder i dag 😀 Nå finner jeg linken din og legger rett hit 😀 NOEN har nemlig tenkt de må lese dette morsomme her 😀 Takk for i dag <3

    3. Det er jo helt rotteglatt… og selv piggskoa mine sliter nå….! Men bæssmor på glatta er vi begge to – og vi er sååå grasiøse og fine atte! Fine bilder – klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg