Backstube=Billig&Bra!

 

Jeg hadde aldri vært på denne kafeen før…

…men det ga mersmak, på mer enn en måte!

 

På Torshov, rett ved trikkeholdeplassen, lå det trivelige stedet

med den rikholdige disken!

 

Snadder for en billig penge!

 

For økologisk rundstykke med rosiner, og smoothie med

ingefær, gulrot og andre godsaker,

betalte jeg kun 41 kr!!

 

Stilig søppeldunk!

 

Jeg var her med Kari Mette;

ei trivelig dame jeg har blitt kjent med etter at jeg flyttet til Oslo!

Jeg har spurt om “lov” til å legge ut bildet.

(Vi tok sjølsagt flere før vi syntes vi ble presentable nok begge to!)

 

Jeg har ikke vært så mye på Torshov før.

Kari Mette viste meg litt rundt etter at vi hadde vært på kafeen.

 

Blant annet gikk vi til Torshov-parken. Det er et stort og fint grøntområde.

Jeg tok ingen bilder der, men vi passerte denne oksen på veien:

 

Den er visst Torshov kjent for, men jeg hadde aldri hørt om “Okse-kjendisen” før!

Så…

…da lærte jeg noe nytt i dag også!

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Det er også fint på Torshov. Oslo <3. Tenkte meg nedover i en av de første to ukene, men det blir nok ikke. Er veldig glad i byen skjønner du. Men er ikke der så ofte lengre. Og den disken der, den så bare ut som verdt et besøk.
      Bildet av dere to var fint :). Ha en nydelig dag videre.

        1. Det har vært trivelig :))). Nå blir det ikke med det første, venninnen jeg bruker å besøke får så mye rammel og skrammel utenfor i sommer, pga. oppussing i gården. Derfor kan det nok drøye før jeg drar nedover. Om jeg ikke får et spontananfall – er truende til litt av hvert om dagen :))).

          1. Hadde vært veldig trivelig det! 🙂 Flytter trolig i første halvdel av august, så mellom den 1. og den 15. august er jeg ikke så “Gjestfri”. Ellers er det bare å komme!:)

    2. Sånn kafè har kommet til Drammen nå også..bra utvalg av gode saker..tror det er populært 🙂 Har vært på Torshov..men det er jammen noen år siden nå.. Fin du er med nydelig smil <3

      1. Tusen takk! Det er jo en kjede, og en bra en også! Skjønner nesten ikke at de kan selge mat og drikke så billig og likevel få det til å gå i hop økonomisk. 🙂

    3. Det så ut til at de har et bra utvalg av godsaker i disken 🥰 Vet du om det finnes flere kafeer i kjeden i Oslo? Hadde en kompis som bodde like ved Oksen, og var ganske mye der borte
      😉

    4. Å ja 🙂 Er det en sånn på Torshov også? 🙂 Det er en på Oslo City også. Mye godt å spise der ja 🙂 Så ut som dere koste dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg