Arvegods i form av en vakker kjole!

 

Nå som jeg har begynt å pakke i forbindelse med flyttinga…

…så ser jeg veldig tydelig at jeg i grunnen ikke mangler klær…

 

Så…

…da Frodithen sendte melding i går, og forespeilet meg muligheten for en ny…

(i hvert fall nesten ikke brukt kjole)…

…var jeg litt sånn:

“Je kan da prøve’n”…

(Med en undertone av “aller nådigst”.)

 

Men da jeg kom til Frodith og Hr. Frodith i dag…

…og fikk på meg kjolen…

…se da fikk pipa en annen lyd!

 

Har du sett så fjong!! Helt nydelig farge synes jeg!!

 

 

Dette er den ene av de to jumpsuit’ene jeg kjøpte hos Urban Gipsy.

Jeg syntes disse stråene var litt fine, så jeg fikk Frodithen til å forevige meg bak dem!

 

Frodith er flott i Urban Gipsy – kjolen sin. Litt vind i skjørtet skaper mer liv!

(Frodiths innlegg om dagens utflukt finner du HER.)

 

Og så en liten selfie da…for å vise at vi var på tur sammen.

 

Vi gikk langt i dag! Jeg har satt ny rekord med skritt -telleren. Faktisk nesten 30000 skritt!

Det blir en del mosjon ut av disse foto-shootene våre! Vi må jo gå et stykke for å finne varierte og fine omgivelser.

Lystbetont trim vil jeg kalle det!

 

Jeg tok imidlertid trikk et stykke av hjemveien…

Og det var det visst også en mening med!

 

Hører du på videoen, så får du vite hvorfor! 

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg