Anskaffe shorts i August?

 

Det er flere år siden jeg hadde en shorts.

Jeg har brukt Capribukser eller kjoler i stedet.

I sommer har jeg imidlertid savnet å ha et slikt plagg.

 

Den forrige shortsen jeg hadde, kjøpte jeg for rundt ti år siden.

Jeg tror den var i størrelse 44…

(Dattera mi påsto at det var en skikkelig “Kjerringshorts”…

…og det hadde hun nok rett i! 😉 )

 

Her er shortsen, med meg inni, anno 2014.

 

Jeg har ikke noe bedre bilde av den…

 

Jeg ønsker verken shortsen…

(eller den utrente, lubne skrotten jeg hadde da)

 …tilbake…

 

På sensommeren er det gjerne salg på sommerklær…

 

Nylig slo jeg til og kjøpte to stykker.

Det var 40% avslag på begge.

Nesten knelang rosa…

 

…og litt kortere turkis…

(Bildene ble noe uskarpe på grunn av for dårlig innelys, men det får gå…)

 

Shortsene er skikkelig behagelige;

lette og med god elastikk.

Det er regulering med borrelås i midjen,

så man slipper å bruke belte for å få shortsen til å holde seg oppe.

 

De to shortsene kostet ikke nok til at jeg fikk fri frakt,

så da ble det et sjokkrosa pannebånd også!

Man ser liksom litt ekstra “proff” ut med pannebånd, da!

 

Dessuten kan det fungere som ørevarmer når det blåser.

 

Nå håper jeg på en aldri så liten “Indian Summer”,

slik at jeg slipper å pakke bort shortsene nesten med det samme.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg