Alle de rare “Lekene” vi leker….

 

Ja vi leker en del rare leker…

For eksempel: “Jeg vil at alle skal like meg” – leken.

 

Jeg har sett på noen videoer av og med en kar som heter Heine Kolltveit.

 

Han kan vel kalles coach, kanskje…?

 

En litt “annerledes” sådan.

 

Han er ikke så opptatt av “Mål”…

…eller av alt vi må “gjøre” for å bli glade, tilfredse og for å “lykkes”.

 

Han er litt mer tilhenger av “Det enkle er ofte det beste”…

…tror jeg…?

 

 

Litt moro å leke DEN leken, sammen med Frodithen på “Modelloppdrag”

 

 

I denne videoen snakker jeg litt om alle de rare lekene JEG har lekt – og fortsatt leker!

Dette er bare et spontant opptak, som er svært lite forberedt.

 

Noen ganger er det greit å bare ta ting helt på sparket, og så får heller kvaliteten bli deretter! 

 

 

5 kommentarer
    1. har ikke tenkt over att vi leker når vi gjør forskjellige ting i hverdagen , som fotoshoot ) men når jeg tenker etter så er det jo lek ,en koselig lek og du var en fin dronning det er helt sikkert

    2. Det heter jo at “Livet er en lek”..så stemmer nok det her…hehe.. Moro å ha litt ting å interessere seg for er det jo i alle fall.. 🙂 Fint det “dronning” bildet av deg..og jammen var det mye smil og smilende utrykk på videoen nå…:) God helg <3

      1. Takk! Det er mye lettere å smile når en ikke skal være så veldig “Proff” skjønner du! Smilet og latteren kommer helt av seg sjøl , når det ikke er så “høytidelig”! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg