“Åffer en IDDIOT er det som har laga dænna arbestegninga??!!”

 

Jeg har kjøpt meg “mygg”!

 

 

Jeg vil nemlig ha bedre lydkvalitet når jeg filmer “ute i felten”.

 

Nå har jeg prøvd å montere herligheten. Den kom i tre deler + skjøteleding og adapter.

Jeg måtte ha adapter fordi jeg ikke har Iphone.

(Sa mannen i butikken, så da gjorde jeg som han sa!)

 

Tror du at jeg klarte å montere dette??

 

NEI!!!!

 

For denne arbeidstegninga er UFORSTÅELIG!

 

Det må jo ALLE skjønne!!!

Han som har utarbeidet den (Ja, det er GARANTERT en HAN!!) burde ha fått sparken!

Han må jo være KOMPLETT udugelig!!

 

Nå er jeg…

 

…sint!!

 

Jeg orker ikke å PRØVE å forstå det en gang!!

 

For:

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal feste den tøyremsa med borrelås på…

…og laaaangt mindre hvordan jeg skal feste myggen til klærne mine!

 

Prosjekt “Utefilming med mygg” er lagt på is inntil videre!

 

Det er jo trist da, at et utpreget UTEFILM – TALENT som meg skal bli stoppet…

…av sånne udugelige arbeidstegnings-makere!!

 

 

I dag har jeg forresten prøvd en ny oppskrift på hjemmelaget tomatsuppe.

Den ble god!

 

 

For jeg hadde nemlig en god OPPSKRIFT! (Du finner den HER)

Jeg brukte hvitløk og revet ingefær i tillegg, for jeg liker nemlig en litt skarpere smak.

 

Den tomatsuppe-oppskrifta er det GARANTERT en DAME som har laget!

 

6 kommentarer
    1. Så dumt da..finner du ikke noen andre tegninger om du googler litt..du får det nok til bare du er litt tålmodig..hehe.. 🙂 Suppa ser jo veldig god ut da.. God helg <3

    2. slike ting skjønner ikke jeg meg på heller,håper du får hjelp med noen da så du får tatt dette i bruk :=) hjemmelaget tomatsuppe må jeg snart prøve meg på,er liksom så enkelt å kjøpe en pose :=)

    3. Ser tålig grei ut. Trekk pusten dypt inn og prøv igjen….i morgen. Hvis jeg var der… jeg pleier være god på sånt.

      Min far fikk det verre en gang han skulle skifte varmeelement i vaskemaskinen. Nytt element innkjøpt. Monteringsanvisningen var på finsk. Kun finsk! Da var det å myse på noen utydelige , knøttsmå tegninger og prøve seg frem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg