Å bruke opp rester kan være så mangt…

 

Vi tenker jo gjerne mat, når det er snakk om å bruke opp rester.

Det kan, for eksempel, også være å bruke opp garnrester, ved å strikke et par fargerike, morsomme sokker!

Nå kan ikke jeg kunsten å felle hæl, så for meg er ikke akkurat det aktuelt!

 

Jula kastet jeg ut for snart to uker siden. Adventsstaken får stå litt til. To av de røde julelysene brant på en veldig rar måte. De dryppet noe helt forferdelig, så de måtte jeg kaste.

De to gjenlevende har fått selskap av to andre lys som jeg hadde brent littegrann av.

Så – nå bruker jeg “rester” på denne måten:

Fargene er ikke helt “riktige” her. Julelysene er jo knall røde…

(Aluminiumsfolie under staken for sikkerhets skyld, etter fadesen med stivnet rød stearin i vinduskarmen.)

 

Jeg synes det ble et fargerikt og fint fellesskap!

Alt “må” ikke være så gjennomført stilig og symmetrisk støtt.

Det kan være vel så hjemmekoselig med Hummer & Kanari.

 

 

3 kommentarer
    1. Dette ble jo riktig fargerikt og lekkert ♥
      Jeg holder selv på å bruke opp lysrester nå om dagen, så på lysfatet er det en salig blanding av lys i farger og former 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg