Nå er det snart min tur…

 

Da har jeg fått melding om at jeg står på flyttefot…

…uten at jeg har særlig mye kontroll på hva som skjer…

 

Jeg vet ikke om teamet på blogg.no jobber i helga, men kanskje er det siste kvelden at jeg kommer inn her “på gammelmåten”…

Nå er det flere av dere som har gått foran meg i løypa, så jeg vet jo litt hva det handler om…

 

Tålmodighet har jeg ikke så mye av…

…men hetetokter derimot…

…HAR jeg mye av!

 

Det er derfor ikke umulig at det kommer til å bli litt ekstra opphetet stemning her…

…midt i flyttesjauen!

 

En overgang blir det i alle fall.

Noen sier at overgangsalderen er pubertet nummer to!

Jeg synes nesten at jeg har fått en ny vår her i Oslo, sjøl om kalenderen viser desember!

 

Jeg tenker at det vil bli positivt med endringene på bloggplatformen.

 

Det er menneskelig å frykte endringer av ymse slag…

…men alt nytt må bare få gå seg til!

 


Jeg har tatt på røde og oransje trekk på sofaputene i kveld…

..for å markere at det snart er jul!

 

Jeg har i alle fall kommet i orden etter flyttesjauen i høst…

 

Eller..

…ORDEN blir det nok aldri. 

Jeg er ikke av dem som klarer å holde det ryddig så lenge av gangen!

 

Og her er julebaksten min…!

(Eeeeeh!)

 

Jeg skulle ta meg fram ved hjelp av mobil og google – maps i dag…

Det gikk ikke så bra!

Måtte spørre flere ganger underveis, og havnet helt borte ved Mathallen i stedet…

Jeg skjønte ikke hvor jeg var før jeg så de høye siloene som er rett ved.

 

Det er slik det er med den manglende retningssansen.

Jeg sliter med å FORSTÅ kartet rett og slett!

Men…det ordnet seg da jeg holdt mobilen opp ned.

Da ble nemlig høyre og venstre på kartet riktig i forhold til hvordan jeg sto.

Så…jeg kom meg dit jeg skulle til slutt!

 

Dessuten fikk jeg jo bilde av de fine kakene…

… for jeg stakk innom Mathallen da jeg først var der!

 

Så gjenstår det å se om jeg klarer å orientere meg i den nye bloggverdenen som venter rett rundt neste sving…

 

 

35 kommentarer
    1. Ser ut som du har det både ryddig og koselig rund deg. Og de kakene så fantastisk gode ut.
      Skjønner ikke helt det der med flytting, men jeg forstår det kanskje etter hvert…litt tidevannsfølelse, det skjer noe en ikke har påvirkning på. Ja, ja…. Håper du har hatt en fin kveld :))).

    2. BforB: Takk! Ja, de kakene så gode ut, men jeg skal ikke påta meg æren for noen av dem! Du blir nok flyttet du også! Det kommer melding på epost i forkant, så nå er det like før her!

    3. Fått samme melding i ettermiddag, så venter delvis i spenning =) Vet litt om hva som venter, å jeg tenker at dette blir veldig bra =)) Ser i alle fall frem til at alle er flyttet over så vi alle kan finne “normalen” igjen snart =))

    4. Ja, jeg har fått eposten jeg også, så nå går jeg bare her og venter. Og jeg har knyttet meg til bloglovin også, så da får jeg oversikten over alle sammen, som jeg fryktet jeg ikke ville få etter flyttingen. Mye å holde styr på etterhvert. Men jeg regner med jeg finner ut av det 🙂
      Det har vært mye flytting på deg dette året 😉 Men man blir jo vant til endringene, og kanskje er de av det gode, både på her og der 🙂
      Spennende tider i alle fall 🙂

    5. Herlige bilder, fint og koselig hos deg nå. De kakene da….spennende med flytting 🙂 snart ingen igjen her….blogger snart for meg selv jeg…God flytting.

    6. Uhu, jeg har ikke fått noen mail jeg,så jeg blir snart igjen her helt alene! Nei da, det kommer nok til meg også. Tålmodigheten min får kjørt seg. For noen herlige kaker!!!! Ble helt sulten her. Lykke til med flyttingen og vi tastes videre! 🙂

    7. Jeg fikk også mail i går om flytting- vi får se hvordan det går 😛
      Og jeg heller klarer ikke å følge kart, eller gps. Men jeg fant også ut at hvis man går etter gps på mobilen så hjelper det å snu mobilen på hodet. Hvorfor er det ingen som har sagt det før liksom :O

    8. Du klarer det HELT sikkert 🙂 Ønsker deg velkommen jeg, står her med døra åpen og bare venter på deg 🙂 Stikker en tur på Storo med venninne i dag. Kanskje vi sees i løpet av helgen <3

    9. Velkommen skal du være! Jeg liker ikke dette … enda. Men joda, det går seg vel til. Er bare litt redd for at ingen vil finne meg. Og da blir det jo litt trist. Stedssansen min er heller ikke noe å skryte av. Kan vimse meg vekk på de utroligste plasser. Men kommer jo alltid frem, om enn på noen kronglete omveier innimellom. Likte den julebaksten din! Hehe ..

    10. Lykke til med flytting 🙂 Jeg er ikke blitt flytta ennå. Så koselig du har det <3 De kakene ser helt like ut som de dem har på Ski storsenter foresten 🙂 Gooood helg <3 og god klæm 🙂

    11. Fikk mail i går jeg også. Ser at mange har laget en bloglovin konto og flytter følgere over… men har ikke funnet ut åssen det gjøres ennå 😛 Dumme meg 😀

    12. ladyaugust: Takk! De så veldig gode ut – så bare se men ikke kjøpe…. Snart er alle overført til det nye. God helg – og lykke til med kunsten!

    13. Ja vi er flere som ligger på vent for å komme over på noe nytt… Jeg kjente jeg hadde litt høye skuldre til å begynne med, men nå har det roet seg ;o))
      Ikke alltid like enkelt å bruke google map for å navigere… Har surret meg bort et par ganger selv jeg ;o))

    14. Dette får du nok til. Alltid litt knudret i begynnelsen. Sitter og humrer litt over ordspillet “overgang – overgangsalder”:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg