Ikke ei HELT vanlig kjerring, kanskje? (Blogganbefaling) / Karidansen skremmer vekk mannfolka!

 

Nå fikk jeg meg en god latter…

…samtidig om jeg kjente på en klump i halsen.

 

Jeg har nemlig lest DETTE:

EI HEILT VANLIG KJERRING

Herlig, og ærlig, ikke sant?

 

Jeg har delt “Ord” fra “Lillasjel” før. Hun har “tatt ned ord” til meg noen ganger, og det har stemt veldig godt og hver gang!

 

Hun er ei herlig og spesiell dame med masse humor!

Samtidig veldig “Æilminn’li” som det heter på Hedemarken. 

Jeg kjenner meg jo en del igjen i denne dama.

 

Følelsesmenneske, høyt oppe…og brått litt lenger nede…

…i løpet av rekordtid.

Impulsiv så det holder…

…og vel så det!

 

Men i motsetning til Lillasjel har jeg ennå til gode å treffe en mann som har “holdt ut” med meg.

Eller…det har vel vært en slags gjensidighet i manglende utholdenhet, kanskje?

 

 

Nylig åpnet jeg opp profilen min på Elitesingles igjen etter et halvt års pause.

Mest for å “få litt valuta for penga” før det ufrivillige abonnementet endelig utløper om drøyt to måneder.

Jeg har rukket å observere at alt er ved det gamle. Mange kjente fjes for å si det slik. Smilefjesene som drysset inn de første dagene etter “Gjenåpningen” var også kjente:

 

“Per har smilt til deg” “Smil tilbake!”

 

Nei, jeg smiler ikke tilbake!

Skal jeg først ta kontakt, så skriver jeg heller noen ord.

For noen dager siden svarte jeg på to av “Smilefjesene”.

Klok av skade lot jeg være å skrive langt…

…men det hjalp visst lite.

 

Det ble stilt, gitt!

Kanskje jeg bare SKULLE ha “smilt” tilbake; for å holde spenningen og interessen oppe LITT lenger?

 

Karidansen er en ekte “Elitesingle”!

Hun stiller nemlig i Elite-klassen….

…. når det kommer til det med å skremme vekk mannfolk!!

 

 

For å muntre meg opp til tross for manglende mannfolktekke…

…har jeg kjøpt meg hårbånd med innebygd wire.

Dette i et forsøk på å få til en ny vri…

 

Dessuten er jeg passe flink pike. Det har jeg bevis på!

 

 

 

27 kommentarer
    1. Leste det fine innlegget til Lillasjel ! Lurer litt på hva du skriver , siden det blir sååå stille fra di som har smilt til deg..hehe.. Best å være ærlig og vise hvem man er med en gang, men kanskje “pynte” litt på det til dere evnt. møtes..så du får vist mer av personligheten din. Jeg syns du virka “mildere” når jeg møtte deg..enn det du gjør når du skriver…selv og jeg liker deg godt her på bloggen også 🙂 Fiiiin med nytt hårbånd <3

    2. Hva med å gå på biblioteket, kanskje det er noen single der…ler…artig innlegg, du er bare herlig…..Du får forsøke litt til, ikke gi deg.

    3. Hmmm… ka fanken ska man si…. Skjønner ikke ka slags mannfolk som er på sånne singelsider. Men at du skremmer de?? Det tror jeg ikke det minste på. Men det jeg kan tro, er at noen kan få panikk når de må forholde seg til det skrevne ord. Det har jeg faktisk sett noen eksempler på. 🙂 En vakker dag så dukker han nok opp, både talefør og skrivefør 🙂 Det banner jeg på…

    4. Jeg har savna ditt tankevekkende bloggliv i det siste – kjekt å se at du er på lufta igjen, nå også med godt innlegg. “Ikke ei helt vanleg kjerring”. Vel det var dine ord, men det å vise persolighet må vel være helt riktig, og kanskje- det finnes en match der ute.

    5. Herlig du, så en mann kommer nok din vei en dag. Sikkert en dag du er minst forberedt og ikke tenker på det. Da klikker det til, og så er du plutselig i tospann!!!! Lykke til 🙂

    6. annebe: Takk! Til den ene skrev jeg at jeg syntes han hadde en profil som skilte seg positivt ut. Den andre stilte jeg et spørsmål: Om ungene hans var små eller om de var tenåringer. Han nærmet seg 60 og skrev at han hadde barna annenhver uke. Jeg har ikke så lyst til å involvere meg med en småbarnsfar, så derfor spurte jeg. Men…nå trenger jeg ikke bekymre meg, for svare gjorde ingen av dem! Gjorde je no’ gæli synes du?? 😉

    7. solliv: Takk for tips! 😉 Jeg gir meg ikke, men jeg tror det er best å ikke være for “Iherdig” i sånne sammenhenger. Være litt “Laid-back” og akseptere tingenes tilstand!

    8. Toini: Ikke akkurat. Jeg synes det er mye unnvikende adferd rundt omkring. Jeg svarer på langt nær alle som kun sender smilefjes. Er det noen som en sjelden gang skriver noe, og anstrenger seg LITT mer, så synes jeg de skal får et svar; sjøl om jeg ikke har lyst til å involvere meg med dem.

    9. dedicat: Takk! Ja, jeg tror det. Jeg har ingen panikk. Jeg har det bra alene, og jeg tenker at dette er lærerikt uansett. 🙂 Tror du har rett i det med det skrevne ord. Det er mye enklere med disse smilefjesene, men jeg liker ikke den måten! Man kan jo bare sitte å strø om seg med smil, uten en gang å lese profilene. 🙂

    10. funderier: Takk for hyggelig kommentar. Jeg har trappet ned litt på blogginga, for det tar jo mye tid hvis man skal “oppdatere” hver dag, slik jeg gjorde en periode. Det går litt i bølger!

    11. natheless: Takk! Satser på det! 😉 Og om ikke…så vet jeg at jeg kan ha det bra som single også. Det er fordeler og ulemper ved det meste! 🙂

    12. Du som vil treffe noen, ikke vent, du må jobbe for det. Tror jeg…
      Drit i elitesingels. Ta strake vegen til Match. Tipper det funker myyyye bedre.
      P.S Jeg ønsker veldig at du skal finne deg en grei kar

    13. maiken: Takk for tips! Tar til meg det med å drite i Elitesingles, men jeg vil ikke inn på flere dating-sider. Jeg satser på å treffe noen i “Den virkelige verdenen” – en eller annen gang!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg