Hvis jeg skulle ha lagd en reklamefilm for eplemost…

 

 

 

(Bildet er stjålet fra nettet!)

 

…og skulle velge meg en “filmstjerne” som skulle fronte drikken…

…så vet jeg hvem jeg ville ha spurt…

 

Ei dame med de fineste eplekinn og dypeste smilehull…

… med glitrende øyne og en perlende latter…

 

Utpreget humoristisk…

…og ganske så lite selvhøytidelig…

 

Naturelsker og friluftsmenneske…

…med en herlig dialekt!!

 

Skjønner du hva jeg mener???

 

 

 Hun sier gjerne “Jepsi Pepsi”…

…men jeg er sikker på at Mette hadde passet godt til å si :

“Eplemost e’ eit MUST for meg (når eg e’ på veg te Muletua!)”…også!!

 

Jeg møtte Mette for første gang for noen uker siden.

 

Vi møttes ved Oslo sentralstasjon…

…og så gikk vi sammen dit jeg skulle overnatte.

 

 

Vi måtte jo sjølsagt ta de “obligatoriske” selfiene…

Fjollefjortiser til tusen!!

Til slutt fikk vi en forbipasserende til å ta et bilde av oss utenfor hotellet. 

 

Det ble bare tid til et kort møte, men det føltes som å treffe en person jeg hadde kjent lenge.

Rart med disse bloggerne…

De er, uten unntak, nesten akkurat “lik seg” i virkeligheten!

 

Møtet med Mette fant altså sted for noen uker siden.

…. men det er noen fine øyeblikk å tenke tilbake på!

 

Et av de ferskeste blogginnleggene til Mette finner du her:

 

gamle dagar

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg